...
 
درباره وبلاگ


سلام این وبلاگ ..یه وبلاگ شعروجملات عاشقانه است.. اگه شعریاجمله عاشقانه ای داشتین که به درد وبلاگ مامیخوره خواهشن تو بخش نظرات خصوصی برامون بزارین ماهم باذکر نام اون شعرو تووبلاگ میزاریم باتشکر.....راستی نظریادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 8931
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



شعر.جملات زیبا.عاشقانه
شعر.جملات زیبا.عاشقانه




جایی که عشق ورزیدن گناه میشود، عاشق نماندن گناه بزرگ تری است....



نظرات شما عزیزان:

من
ساعت9:10---9 دی 1391
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. حتما برو........


مائده
ساعت18:35---8 آذر 1390
سلام وبلاگ زیبایی دارین
من شما رو لینک کردم اگه میشه منو لینک کنید
عشق یا نفرت
اگه لینکم کردین خبرم کنین ممنون


بزرگترین وبلاگ علمی، عـکس، فان، شعر و کل کل
ساعت23:11---4 مهر 1390
با سلام.....
"بزرگترین وبلاگ علمی، عـکس، فان، شعر و کل کل" عضو و مدیر فعال می پذیرد.
با توجه به اینکه این وبلاگ تازه راه اندازی شده؛ هر چه زودتر ثبت نام کنید، از شانس بیشتری برای مدیر شدن در وبلاگ برخوردار می شوید
با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز


kave
ساعت7:22---5 تير 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 3 تير 1390برچسب:, :: 21:13 ::  نويسنده : امــــــــیدنجفی